Google Website Translator Gadget

maandag 7 februari 2011

Dag 354 Ziek zieker ziekest

De dagen en nachten zijn een aaneenschakeling van liggen, hoesten, longpijn, keelpijn, knallende hoofdpijn, tandpijn, spierpijn, ellendig gevoel. Ik hou het niet meer. De huisarts herkent mijn stem nauwelijks aan de telefoon. Mijn autistische vader toont zich bezorgd. Oma laat haar werk en huishouden vallen om aanwezig te zijn. Gewoon hier zijn, wat een luxe om een glas thee aan iemand te kunnen vragen. Het duurt een uur om mijn pyama om te wisselen en een jeans aan te trekken.


Verdict; de mexicaanse griep heeft zich uitgebreid. Een bronchitis, keelontsteking en sinusitis erbovenop. Antibiotica om erger te voorkomen. Indien binnen 48 uur geen verbetering, longfoto's en bloed prikken.

Voor één keer dat ik AB slik, duimen maar dat het werkt.

Geen opmerkingen: