Google Website Translator Gadget

maandag 7 februari 2011

Dag 352 Invest in ME

Oma heeft gisteren boodschappen gedaan maar het brood en de glutenvrije producten zijn op. Er zit niets anders op. Hubby is op cursus vandaag. Ik moet eruit. Een oude kennis herkent me vaag vanonder mijn dikke muts.


Zij: Ben je nog altijd ziek?
Ik: Het gaat al beter.
Zij: Waarom komt je man niet meer sporten? (Ze was onze fitnesslerares.)
Ik: Sorry, hij heeft zijn handen vol met mij nu.

Zou ze het begrepen hebben?

Vandaag besloten naar London te gaan in mei. Mijn optimisme ziet het helemaal zitten. Mijn mexicaanse griep is dan over, mijnbehandeling met LDN weer een paar maanden verder. En als ik ter plekke instort, is er vast wel een dokter in de zaal.

Die kan ik nu ook wel gebruiken ...

http://www.investinme.org/

Welke arts komt ook mee?

Geen opmerkingen: