Google Website Translator Gadget

woensdag 22 december 2010

Dag 314 Grenzen verleggen

Naar de judo, zelf even boodschappen doen, thee gaan drinken. Het lukt me mede dankzij de vriendin waar ik ongegeneerd mijn voeten onder tafel mag steken of mijn kop op de zetel mag leggen.


Ik push mijn grenzen regelmatig de laatste dagen maar ga nog steeds vooruit. Zolang ik op tijd en stond in mijn bed kan gaan liggen, lijkt het ditmaal te lukken.

De dosis LDN nu sinds enkele dagen verhoogd tot 1,5 mg. De darmen reageren als eerste en mijn vel prikt alsof ik in brandnetels ben gevallen. Dat is een constante reactie.

Al vier dagen ook veel steken in mijn hoofd. Wellicht teveel mentale inspanningen geleverd. Ik verslind allerlei artikels de laatste tijd. Lichte literatuur zonder begrijpend lezen lukt me redelijk.


Info:

Prof. dr. Popp zegt : 'Een mens is geen calorie-eter maar een lichtzuiger'.

De mens is niet in staat om grote hoeveelheden licht op te nemen. Als we in de zon lopen, wordt onze huid bruin om de opname ervan af te remmen.

De planten doen dat immers voor ons. Aan de vorm van een plant, bloem, blad of boom herkennen we de antennestructuur; ze zijn geconstrueerd om zoveel mogelijk licht op te vangen en ons dit, in de vorm van voedsel, aan te bieden.
...

We hebben eiwit, vet, koolhydraten, vitaminen, mineralen en water nodig om ons te voeden maar als deze voedingsstoffen sterk energetisch geladen zijn door een overvloed aan licht, hebben we een totaal andere vertering en stofwisseling. Wij voeden onze vitaliteit met licht.

=> gewassen die geteelt zijn in open lucht bevatten meer 'energie' dan kasplanten

=> gebruik bv ook het donkere blad van prei, die heeft het meeste licht omgezet, hoe donkerder, hoe ...

Geen opmerkingen: