Google Website Translator Gadget

woensdag 22 december 2010

Dag 313 Televisie belast

Gisteren mijn vitamine B12 spuitje gehad van het merk Nycomed. Je voelt die vloeistof helemaal niet! Geen pijn meer, wat een verschil kan dat toch maken als je chronisch ziek bent of pijn lijdt.


Voor de liefhebbers, het doosje kost bij mijn apotheek in Antwerpen 8,75 euro voor 5 ampullen.

De gegevens vind je op mijn weblog onder Supplementen.

Gisteravond de dosis LDN verhoogd van 1,187 mg naar 1,50 mg. Deze ochtend geen fysieke reacties maar dat is meestal zo. Het zal deze namiddag of morgen komen.

Wel een leuke verrassing. Ben deze voormiddag zes uur op de been!

Als je mijn bioritme-kalender zou bekijken, dan merk je zo op dat de groene (actieve) zones meer en meer plaats innemen op dat blad dezer dagen.

Deze middag voor het eerst in jaren weer naar de televisie durven/kunnen kijken. Na drie kwartier echter weer steken in mijn hoofd en duidelijk de temperatuur die naar boven ging.

Het is een onderschat fenomeen bij velen maar televisie is een zeer intensief medium voor een kapot ME/CVS brein. Bewegende beelden, felle kleuren, geluid, ... alles moet geïnterpreteerd worden en gesynchroniseerd worden zodat het plaatje klopt.

De dag dat het niet meer lukt, zal je begrijpen wat ik bedoel. En dan zet je misschien die televisie uit voor lange tijd om je brein niet te overbelasten.

Geen opmerkingen: