Google Website Translator Gadget

zaterdag 7 augustus 2010

Dag 178 Papieren aub

Leuke verrassing vandaag. Ik heb goed gerecupereerd van de overdreven inspanning gisteren. Wellicht zit de vijf uur lange knock-out van gisteren er iets voor tussen.


Alleen de spierpijn in de armen krijg ik niet weg en de knieƫn worden hoe langer pijnlijker. Ik neem nu ook al een dikke week geen vitamines, magnesium of medicatie meer als voorbereiding op de leverontgiftingskuur.

Deze zou nu donderdag plaats moeten vinden ware het niet dat een controle-arts me net op die dag wil zien. Daar gaat mijn uitgekiende planning.

Zo'n kuur houdt in zes dagen zeer zuiver eten, appelsap drinken, geen eiwitten eten, enz en dan de ontgiftiging zelf. Op dag 7 volgt dan een ritueel van darmzuivering en leverzuivering. Een risico - vooral dat eerste - dat ik niet kan nemen bij de controle-arts. Dat moet men in alle rust thuis kunnen doen.

De zuivering wordt nu verschoven naar het weekend want vrijdag gaat de auto naar de garage. De knalpot hangt eraf en maakt een hels lawaai. Het is dringend. Ik heb al overwogen "Just married" te spuiten op de achterruit en vervolgens een reeks blikjes te binden achter de auto.

Of ik het dan niet even kan uitstellen? Eerlijk gezegd ben ik mijn rijstpapjes en groenten beu en heb ik zin in een stuk Vleesss, grauwww. Of zo'n lekkere smeuige chocolademousse. Alles wat niet mag, steekt mijn ogen uit in de kasten en koelkast. Bovendien was ik al geen dikke en van dit regime val je best wat af.

Zaterdag dus, gedaan met de rust, er zullen dan drie kinderen in huis zijn. Moeder zal op de pot zitten.

Geen opmerkingen: