Google Website Translator Gadget

zaterdag 10 juli 2010

Dag 151 Haan

De uitslagen van de slaapkliniek vallen best mee. Het duurt maar anderhalf uur voor ik inslaap en nog voor de haan kraan kraait, ben ik weer wakker. Tussendoor enkele keren wakker in de REM-slaap maar dat is een normaal verschijnsel.




Ik vind 90 minuten wakker liggen nog steeds vervelend en zal dus 1/2 Zolpidem in blijven nemen om sneller in Dromenland te vertoeven. De Lerivon helpt me niet meer wakker te worden tussendoor en langer door te slapen. Dan heb ik al bij toch drie uur per nacht gewonnen oftewel 21 uur extra per week. Dat hoef ik overdag dan al niet meer te slapen. Revenche voor de jarenlange white nights!


Het is middag wanneer ik weer thuis ben. De siesta wordt uitgesteld wegens administratieve aka energieslopende dringende zaken.


De jongste moet afgehaald worden van zijn sportactiviteit. De benzinetank van auto blijkt leeg te zijn. Het brood in de diepvries is op. Dat heb ik weer netjes geregeld.

Een verplicht rondje met een auto zonder benzine dringt zich op en een zoektocht naar een warme bakker die nog niet uitverkocht is op dit uur van de dag. Het cash geld blijkt ook op te zijn. Een bankautomaat? Leeg kom ik thuis.


Mijn voeten en mond mond tintelen. Een drukkend gevoel bekruipt me in de borstkast. De bekende grens is overschreden.

Geen opmerkingen: