Google Website Translator Gadget

zaterdag 10 juli 2010

Dag 153 Hallo hallo

Dr Coolen is nu al enkele weken zelf ziek. Geen spuitjes dus ... ik mis mijn energy shots.



De pijn en vooral de migraine is sinds een week duidelijk aan het stijgen. Misschien is het een neveneffect van de Low Dose Naltrexone (LDN). Dat moet ik nog eens uitzoeken.

Hoop ik een oplossing te hebben gevonden om de HPA-as in de juiste stand te zetten, komt de hoofdpijn me de poten onder mijn lijf uitzagen. Daar was ik na 30 jaren bijna vanaf. Dat pijnsysteem werkt toch duidelijk fout.


Ik ben weer eens vergeten de rekeningen te betalen en ditmaal is de telefoon afgesloten. Opvolging van administratie is dramatisch met mijn warhoofd.


Handig als ik ben, betaal ik het verkeerde bedrag, het referentienummer klopt ook niet dus de operator weigert de betaling. Ik kan ze uiteraard niet bereiken ... want geen telefoon.


Hubby weigert dat ik zijn mobiele telefoon gebruik want dat is enkel voor telefoonnummers van het werk en daarop wordt strikt toegekeken. Kuch, ik woon met een ambtenaar samen.


De kinderen hebben al in geen maanden geen belkrediet meer wegens budgettaire beperkingen. I'm stuck.


De osteopaat meldt dat mijn atlas scheef zit, manipuleert mijn schedel en belooft me hiermee meer energie te geven voor de dag. Het kriebelt al tot in mijn ellebogen.

Het eerste dat ik doe op de dagen dat ik me goed voel, is de vloer vegen of was plooien. En zeggen dat ik daar altijd een hekel aan heb gehad!


De energie gaat naar een email die ik het Frans opstel. Een taal die ik 18 jaar dagelijks sprak met mijn partner, lukt me heden nog nauwelijks. Het duurt bijna anderhalf uur om het kreng ineen te steken.


Ik ga de jongste om 16u afhalen in de kinderopvang. Een vriendin stelt voor om samen naar het park te gaan. Het weer is prachtig. Sorry, te laat voor mijn batterijtjes. Ik wil naar huis en zitten, niet meer stappen of rijden.

Geen opmerkingen: