Google Website Translator Gadget

donderdag 16 december 2010

"Nee leren zeggen? Yes, you can!"
 
 
Gedichtenbundel over (over)leven met ME/CVS


In de loop van mijn ziek zijn heb ik ter ontspanning de gedichten en stukjes tekst geschreven. Nadat ik hier positieve reacties op heb gekregen, besloot ik ze te bundelen en uit te geven.

Dit boekje gaat over de ziekte ME/CVS en de gevolgen daarvan. Ik hoop dat er herkenning is voor mede lotgenoten. Daarnaast wil ik mensen die te maken hebben met ME/CVS patienten informatie en inzicht geven in hoe het is om te (over)leven met deze invaliderende ziekte.

Het boekje is net als ik zelf ben: serieus maar met een aardige dosis humor en positiviteit.

Janneke


Bestel online via deze link:
http://www.bol.com/nl/p/nederlandse-boeken/geluk-is-niet-te-vangen-in-een-zin/1001004011014657/index.html?Referrer=TDR8cbe77f09364bc4cfde361831a7084db1810505

of via Bol.com, Selexyz en Bruna.


Ook dmv ISBN via elke boekhandel.




Geen opmerkingen: