Google Website Translator Gadget

woensdag 11 mei 2011

Dag 427 Pruik

De klassieke symptomen van de verhoging manifesteren zich. Extra temperatuur, buikloop, zweten als een paard, te ziek om uit mijn bed te komen. Reken daarbij dat ik heden eruit zie als een levend lijk en dat ik mij kandidaat stel voor haarimplantaten. Het valt uit met trossen maar dat heeft niets met de Low Dose Naltrexone te maken, gewoon met fel vermageren en lang ziek zijn me dunkt.


Info:

Zonnebloempitten zijn een mineralenbom. Een kopje vol bevat 90% van je dagelijkse behoefte vit E, het zit vol potassium en regelt de druk in je cellen.

Dat laatste is essentieel voor de doorlaatbaarheid van de celmembranen maar ook voor de neurotransmitters, hartfunctie en spiercontracties.

Het bevat 30% van je seleniumbehoefte wat goed is om je DNA te repareren en te beschermen tegen kanker. Het zit vol magnesium goed om te zorgen dat calcium je zenuwen niet overmatig gaat prikkelen met de bekende krampen tot gevolg.

Het zit vol mangaam dat enzymen activeert om essentiƫle voedingselementen op te nemen. Die zijn nodig voor botvorming en een goede schildklierwerking.

Door hun hoge mineraalwaarde vormen zonnebloempitten een uitstekende buffer tegen verzuring van het lichaam en degeneratieve ziekten. Bovendien is het goedkoop en makkelijk houdbaar. De zomer komt eraan. Smullen maar.

Geen opmerkingen: