Google Website Translator Gadget

donderdag 24 maart 2011

Dag 404 Spookziekte

Niks van te begrijpen. Hondsziek deze ochtend en weer felle maagpijn. Er broeit iets de laatste twee weken. Alsof er telkens een verharding optreedt aan de maagwand. De temperatuur gaat ook duidelijk de hoogte in. De slaapkwaliteit was navenant.


Info:

Erkenning zou er moeten zijn:

- Om aan te geven hoe ernstig, hoe chronische en hoe progressieve ME is, vooral voor diegenen die ernstig getroffen zijn

- om te erkennen dat oefentherapie schadelijk is / nutteloos om een groot deel van de ME-patiënten

- te erkennen dat ME niet veroorzaakt wordt door abnormale ziekte overtuigingen

- omdat ME niet kan worden gediagnosticeerd zonder fysieke (neurologische) symptomen

- om de talrijke fysiologische en biochemische afwijkingen gevonden bij ME te erkennen

- omdat veel ME-patiënten eigenlijk meer ontregeling van de hersenen op een biochemisch niveau dan van Parkinson of Alzheimer patiënten

- hoewel er geen enkele definitieve test is er een overvloed aan onderzoek waaruit blijkt dat ME een organische ziekte die kan vergaande gevolgen hebben op vele lichamelijke systemen

- dat cycli van ernstige terugval gemeenschappelijke zijn, evenals de ontwikkeling van verdere symptomen na verloop van tijd. Ongeveer 30% van de ME gevallen zijn progressieve en degeneratieve en soms ME is dodelijk

- dat alle auto-immuunziekten een vrouwelijke overwicht te wijten aan hormonale invloeden

- dat er ernstige cardiale problemen bij ME te beschrijven zijn

- dat de behoefte van de zwaar getroffen voor hulp bij wassen, toiletbezoek, bereiding van levensmiddelen, voeding, dranken, huishouden en medicatie groot is

- dat de persoon met een ernstige ME zorg 24 / 7 vereist

- dat de persoon met een ernstige ME hun dag doorbrengt in groot lijden.

Geen opmerkingen: