Google Website Translator Gadget

woensdag 5 januari 2011

Dag 331 Matras

Helder, wakker, fris. En de stinkbommen zijn verdwenen!


Ik zit het merendeel van de dag op mijn stoel. Dat is een verbetering. Zo train ik mijn bilspieren nog eens. We maken van deze gelegenheid gebruik op zoek naar online koopjes.

Eén van de pubers slaapt al anderhalf jaar op een matras op de grond. Met de gewonnen procenten, ga ik ditmaal op koopjesjacht. Hubby wil rijden, ik doe de voorbereiding. Dit wordt ooit een normaal huishouden met een normale inboedel.

Een onverwacht telefoontje uit het ziekenhuis. Een vriendin is aangereden. Ik stel prompt voor om haar de jongste te komen ophalen. Diezelfde avond kook ik een eenvoudig maal met hubby, maak ik een extra bed klaar.

Het lukt me allemaal, vandaag weer 11 uur op de been.

Ups en downs de laatste dagen maar al bij toch bemoedigend!

Geen opmerkingen: