Google Website Translator Gadget

donderdag 28 oktober 2010

Dag 260 Pijnlijke droom

Weer meer energie dan gisteren vrijdag en zaterdag. Fulltime rondlopen is goed voor de moraal als je 23 maanden nauwelijks je bed hebt verlaten. Oppassen met uitersten echter. Enthousiasme heeft ook zijn valkuilen. Het is elke dag weer zoeken naar een nieuw evenwicht.


Het wordt een huisje tuintje boompje dag. We blijven binnen en genieten van de extra energie die dezer dagen door de aderen stroomt. De geest blijft helder, plannen worden gesmeed, hoop wordt gevoed.

De temperatuur blijft hoger dan normaal. De siesta wordt ook vandaag vervangen door een ruime ligpauze van meerdere uren. Zoonlief kan niet begrijpen dat een mens zolang in zijn bed kan blijven liggen. Tja, mijn tijd weet ik ook wel nuttiger in te vullen ...

De nacht is onrustig. Dromen vervuld van hevige pijn of versmacht de slaappil mijn geest en word ik niet wakker van de pijn?


Info:

Welke andere ziekten komen opvallend vaak voor bij ME/CVS?

FM. GWS. IBS. IC. MCS. TMJ.

FM= Fibromyalgie

GWS = Gulf War Syndrome

IBS = Irritable Bowel Syndrome of Prikkelbare Darmsyndroom

IC = Interstitial cystitis

MCS = Multiple Chemical Sensitivity

TMJ = Temporomandibular Joint and Muscle disorders

Bron: http://www.cfids.org

Geen opmerkingen: