Google Website Translator Gadget

donderdag 12 augustus 2010

Dag 184 Anders en beter

De hoofdpijn is weer gezakt. De ik-maak-je-wakker-pijn is weg vandaag. Een goede dag dus. Fit in mijn hoofd zelfs. En honger!


Alleen jaag ik mezelf schrik aan in de spiegel met mijn spokenkapsel en dito trekken. Ik lijk net mijn moeder. Morgen naar de kapper. Het is beslist. Ik ga enkele uren commerciƫle muziek en jeuk van de verf trotseren om er toonbaar uit te zien.

Op mijn To Do lijst staat vandaag: "Clients buy difference. What is yours?"

Mijn toekomstplannen worden onderworpen aan een strenge blik. Krijg ik verwoord wat ik ooit anders en beter dan al die anderen wil aanbieden?

Laat opgebleven. Hihi wat een mens laat kan noemen, 22u30. Dat is toch ruim extra 2 uur later dan gemiddeld. Ik had een energieboost. Zou het van de leverreiniging zijn geweest?

Geen opmerkingen: