Google Website Translator Gadget

woensdag 4 augustus 2010

Dag 176 Bezem

Negen uur deze ochtend. En dat voor een ochtendmens. Grinnik.


Ditmaal wel een slaappilletje genomen, een kwartje. Heb maar een beetje valsgespeeld met de ontgiftigingskuur.

Hubby ging weer op stap en ik had geen zin om een halve nacht mijn nagels op te eten van ergernis.

De conditie was beter vandaag. Dan maar geprofiteerd om een stoofpot voor te bereiden. Als hubby vanavond nog eens onverwacht verdwijnt, heb ik tenminste eten klaar staan.

De hoofdpijn is gezakt, het lijf wil beter mee. Ditmaal trap ik niet in de val. De bezem blijft in de kast, de strijk blijft staan.

Een vriendje komt spelen, hubby gaat werken in de tuin. Zo iedereen is bezig, ik kan lekker blijven lezen ditmaal.


Info:

Als je pijnstillers neemt: aspirine (Bayer), ibuprofen (Advil), indomethacine (Indocin), naproxen (Aleve) en nabumetone (Relafen) kan je een tekort hebben aan foliumzuur, ijzer, vitamine C en zink.

Foliumzuur is essentieel voor de genezing van de cel en algemene cellullaire gezondheid. IJzer helpt je om je om bloed op te bouwen. Vitamine C en zink zijn nodig voor het immuunsysteem, wondgenezing en gezonde huid en haren.

Deze voedingsmiddelen zijn goed: kool, citrusvruchten, boerenkool, linzen, lam en pompoenpitten.

Neem dagelijks bij gebruik van pijnstillers : B-50 complex met 400 mcg foliumzuur en een multivitamine met 250 mg vitamine C en 15 mg zink.

Bron: http://healthosity.blogspot.com/2009_10_01_archive.htm

Geen opmerkingen: