Google Website Translator Gadget

zaterdag 19 juni 2010

Dag 82 Verstandelijk gehandicapt

Ik merk na een maand MOLAT te gebruiken dat ik minder dyslectie heb dan voorheen.

Spijtig genoeg zijn mijn andere verstandelijke vermogens er nog niet op vooruit gegaan, zoals rekenen.

Molat is op aanraden van Dr Coolen, een voedingssupplement gewoon te vinden in de betere biowinkel, dat ze geeft aan mentaal gehandicapten. Op de verpakking staat ook vermeld dat het bedoeld is om aan te sterk bij ziekte, voor topsporters enz.

Het is een poeder op basis van tarwe (niet goed voor mijn glutenvrij dieet dus). Je mengt het in fruitsap of melk. Zelf vind ik amandelrijstmelk tot hiertoe de lekkerste combinatie.

Met een grote pot kom je ruim anderhalve maand toe en kostprijs is +/- 20 euro

Geen opmerkingen: