Google Website Translator Gadget

vrijdag 26 februari 2010

Dag 24 Broeikaseffect

Slaap -
Temp 36.1
Hoofdpijn 2/10
Keelpijn

Sessie 3 bij Dr Coolen
Wat is er ditmaal veranderd/verbeterd?
Mijn lichaamstemperatuur beste dokter, al sinds een week zeker een halve graad hoger!
Apetrots, glunderend schudt ze me de hand. Kankerpatienten lijden ook aan hypothermie voegt ze er aan toe. Ze heeft me stiekem een extra dosis gegeven na het teleurstellende resultaat na sessie 1 voegt ze er wel aan toe. Het heeft geholpen. Een intern broeikaseffect!
Ik onderga gelaten de prikjes. Elias bekijkt het nieuwsgierig.
Oma komt Elias halen, ik geraak zelfs niet tot daar.
Tegen 17u terug bijgetankt.
Hubby krijgt complimenten over zijn kookkunsten door de zonen.
Tja, dat heb je als je verplicht voor het fornuis staat.
Bedtime 20u30

Geen opmerkingen: