Google Website Translator Gadget

vrijdag 26 februari 2010

Dag 21 Mont Ventoux

Slaap +
Temp 36.1
Keelpijn!
Hoofdpijn 2/10

Elias is nu een week geleden lelijk gevallen. De huisarts heeft geen rare dingen vastgesteld. Ben er zeker van dat hij een hersenschudding heeft.
Naar het UZA voor een check-up om te zien of er echt niets anders is.
Hubby is met de auto weg, het ziekenhuis is hooguit 500-700m ver. Daar kan ik geen taxi voor bellen.
We gaan het sportief aanpakken; we nemen de fiets!
Ofwel heb ik wind tegen, ofwel heb ik geen spieren, ofwel weegt dat kind meer dan de weegschaal aangeeft.
Meer waarschijnlijk, nul komma nul conditie want ik voel me een hoogbejaarde die de Mont Ventoux opmoet.
Mijn intuitie wordt bevestigd. Hersenschudding.
Elias blijft deze week in de voormiddag bij mama en oma neemt het over vanaf de middag. Een vijfjarige alleen laten rondlopen terwijl ik in dromenland vertoef, is vragen om een tweede ongeluk.

Bedtime 20u

Geen opmerkingen: