Google Website Translator Gadget

zondag 3 april 2011

Creativiteit en inspiratie

“De oorzaak van M.E./CVS is nog onbekend, maar het is al wel bekend wat de gevolgen zijn.”

“Onwetendheid rechtvaardigt het onbegrip, maar onbegrip rechtvaardigt niet de onwetendheid.”



“Dat de ziekte nog bij velen onbekend is, komt zeker doordat de naam ME niet zo veel zegt.”

“Niemand wil ME hebben, ook al krijgen ze ME voor niets.”



...
 
Catryn V. verzamelt haar creatieve ideeën op een blog. Laat je verwonderen door haar inspirerende woorden.
 
http://beleefmedooruitsprakenvancatrynv.blogspot.com/

1 opmerking:

Anoniem zei

Ha ha die Marlène, laat ik nou juist die uitspraken nog niet op mijn blog hebben gezet! Heel verrassend om op jouw blog te lezen dat jij daar andere mensen met of zonder ME erop wijst. Erg lief van je!