Google Website Translator Gadget

dinsdag 9 februari 2010

Dag 4 Sprietjes en druppels

Slaap +
Temp 36.2
Hoofdpijn 3/10
Het giet maar ik voel me kiplekker deze ochtend
Geweldig, dit is echt de goed nieuws show deze week
Dat onkruid dat al 7 maanden welig tiert, gaat er vandaag aan!
Ik voel elke regendruppel op mijn hoofd, elke sprietje tussen mijn vingers
Wat een hemels gevoel
Na een uur trillen alle spieren van mijn lichaam
Mijn handen staan krom
Eigenlijk is het welletjes geweest, nu moet ik stoppen
Ik hou niet van half werk
Het zand moet nog weg
Schuppen, vegen, ...
Dit was er duidelijk over maar het is proper
11u30 ik val op de bank en kom er de rest van de dag niet meer uit.
Pas als ik Elias van school moet gaan halen, kan ik terug op mijn benen staan.
Eigenlijk moeten er nog boodschappen gedaan worden.
JJ maakt geen aanstalten om te helpen, Maxime ligt half op de pc en protesteert luidkeels, Joachin is nergens te bekennen.
Als ik dit doe, bega ik een fout maar een lege koelkast is ook geen optie met vier mannen in huis.
Bedtime 20u45

Geen opmerkingen: