Google Website Translator Gadget

dinsdag 2 februari 2010

Dag 1 Magic

Wakker 7u00
Slaap  +++
Temp 36,7
Hoofdpijn 2/10



Activiteiten 7u30 - 11u30:
Elias naar school en terug
Voorbereiden gesprek Jo
Creeren blog :)

De rilatine werkt duidelijk, magisch pilleke, ik kan terug cijfers en letters lezen op blad.
Dat werd tijd want rekeningen betalen en geen cijfers kunnen lezen, is dramatisch.
Dat is eigenlijk nog niet het ergste, de rekening terugvinden in de stapel en er gewoon aan beginnen is nog veel moeilijker.
Wat moet ik eerst doen? Tegen de tijd dat je dat ontdekt hebt, ben je het alweer vergeten.
"Concentratiestoornissen mevrouwtje."
Ik kan me vaak zelfs niet herinneren hoe oud ik ben of welke maand of jaar we zijn.
Dit lijkt eerder gevangen in een "concentratiestoornis-kamp".

Geen opmerkingen: