Google Website Translator Gadget

vrijdag 10 december 2010

Dag 292 Zo mama zo ...

De kinderen hebben geen school vandaag. Komt goed uit. De jongste is hoe langer hoe meer ziek. Hij wil niet meer naar school gaan want hij voelt zich niet lekker.


Elke dag die keelpijn als hij gaat slapen - oververmoeidheid en een lichaam dat zegt dat het zijn grens bereikt heeft?

Elke dag hoofdpijn - en ik kan hem op zijn leeftijd toch geen pijnstillers beginnen geven maar als hij daar zo bleek zit met grauwe lippen, bloedt mijn hart.

Elke dag lopen naar de toilet want buikpijn - ...

Elke dag moe worden en stemverlies van zijn woordjes te lezen ...

en ga zo maar door.

We hebben besloten dat hij geen speltbrood meer eet en vanaf nu enkel nog glutenvrij brood en cracotten krijgt. Hij was de eerste om akkoord te gaan. Zo wordt zijn immuunsysteem al minder onder druk gezet.

Volgende stap is een exorfinentest, zien hoe hard zijn lichaam reageert met antistoffen tegen gluten en melk.

Het is een moeilijke combinatie, een ziek kind in huis en zelf bedlegerig zijn. Deze namiddag slaap ik 4 uren en draai de voordeur op slot. Een halve voormiddag op de been zijn met een zesjarige vergt meer energie dan ik zelf had verhoopt. Met de beste wil van de wereld, kan ik niet wakker blijven.

Gekke gewaarwording, gevoelloze knieƫn vandaag.

Geen opmerkingen: